UTM builder a dynamické parametry pro Facebook reklamy

Tipy jak označovat návštěvnost z Meta Ads (zejména reklama na Facebooku a Instagramu), aby se správně zařadila v Google Analytics.

Jak je to se značkováním reklam pomocí UTM na Facebooku a Instagramu?

Ve Facebook reklamách (přesněji v Meta reklamách) musíte nastavit UTM ke každé reklamě, ale můžete si pomoci přes dynamické parametry, které Facebook u URL reklam umožňuje. Například dynamický parametr {{campaign.name}} přenese název reklamy.

Přehled dynamický parametrů pro reklamy na Facebooku

Název Parametr
Název kampaně {{campaign.name}}
Název sady reklam {{adset.name}}
Název reklamy {{ad.name}}
ID kampaně {{campaign.id}}
ID sady reklam {{adset.id}}
ID reklamy {{ad.id}}

Další parametry a více informací v centru nápovědy pro firmy na Facebooku.

Já nejčatěji používám název kampaně, název sady reklam a reklamy. Za url pak připojím:

Zde je přednastaveno medium=cpc, můžete použít medium=social nebo medium=display.

Pokud vám nastavené UTM parametry nevyhovují, můžete si vygenerovat vlastní UTM parametry pomocí generátoru na hlavní straně:

Nahoru